mandag 16. september 2013

Accra Green Market

Heile AgriPro-teamet strålande nøgd med marknaden!
 Den siste månaden har eg jobba i eit ghanesisk selskap kalla AgriPro. Mitt prosjektområde har i all hovudsak vore å arrangere den organiske marknaden Accra Green Market. Oppgåvene har stått i kø under forberedelsane, og arbeidet har bydd på både frustrasjon og heldigvis endå meir glede. Eg har hatt ansvaret for kontakt med ministrar, ambassadar, promotering og opplegget for sjølve dagen. På laurdagen var endeleg den store dagen komen, og vi kunne stolt presentere den første organiske marknaden i Ghana!
Ei spent jente på kontoret før marknaden starta
På marknaden kunne ein få kjøpt alt frå organisk frukt og grønsaker, til naturlege hud- og hårpleieprodukt laga av kokos og sheasmør. I tillegg til dette var det mange andre spanande boder og alle hadde til felles at dei berre tilbudte lokalt produserte varer. Eg benytta sjølvsagt høvet til å handle med meg nokre fine (og nyttige) suvenirar heim.
Det einaste biletet eg klarte å ta av sjølve marknaden i løpet av dagen. Travelt!

På marknaden hadde vi stelt i stand eit eige område spesielt tilrettelagt for born. Der var det ulike spel, gjetteleikar, hoppeslott og ansiktsmaling. Eg heldt sjølvsagt til i dette området og fekk mange fans i løpet av dagen. Å gjette kor mykje godteri det var i ein boks og ansiktsmaling var kanskje dei to mest populære aktivitetane. Då eg gav meg for dagen spurte dei om eg ikkje kunne komme att i dagen etter. Det var veldig kjekk respons å få etter så mykje arbeid!
Saman med ei av jentene eg ansiktsmalte

Mitt andre store prosjekt for dagen var å arrangere dansekonkurransar. Til dei andre i gruppa si store forundring hadde eg på førehand fått tak i nokre gåvekort frå restaurantar i nærområdet, og desse vart no delt ut til den beste dansaren i kvar konkurranse. Eg hadde ikkje forventa å få med meg så mange born og ikkje minst at dei skulle vere så lite sjenerte. Den minste deltakaren var 2 år og den eldste 13 år, og ingen av dei hadde problem med å stå framføre publikum og danse. I staden for å gøyme seg bort, improviserte dei seg gjennom fengande songar med ei rytmeforståing utan like. Du kan tru eg vart imponert!
Eg og alle borna som deltok i dansekonkurransen. Kjempestas!

Det var ikkje berre eg som gjekk smilande heim frå marknaden den kvelden, men heile teamet var storfornøgd med gjennomføringa. I dag skal vi møtast for ei evaluering av marknaden og etterpå starter allereie planlegginga av neste Accra Green Market. Eg takkar derimot for meg og dreg på surfeferie nokre dagar, før eg vender tilbake til mi siste helg i Ghana komande helg. No har eg berre litt over ei veke igjen her nede – det er rart å tenkje på!

Eg ynskjer de ei fin start på ei ny veke :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar