tirsdag 27. august 2013

As fresh as you can get it



Frukt til frukost

I dag tidleg fekk eg for første gong oppleve ein afrikansk soloppgong. Til vanleg er det nemleg overskya om føremiddagen her i Accra, før det lettar litt utpå dagen. I dag klarte sola derimot å snike seg unna det tynne skylaget på himmelen og hilste meg og mine to joggekameratar god morgon før vi la ut på tur. Til ære for den runde sola unna eg meg fersk appelsinjuice etter joggeturen. Når eg seier fersk, så meiner eg verkeleg så fersk som ein kan få det. I Ghana drikk ein nemleg direkte frå ein heil appelsin. Dei kuttar av toppen av frukta og så klemmer du safta ut av ho. Ganske stileg eigentleg!

Dagens C-vitamin inntak er dekka, nam!

I går sjekka eg kor lang tid googlemaps estimerer at det tek å køyre frå der vi bur til jobb. Til mi store overrasking skal det berre ta 23 minutt, noko som er 40 minutt mindre enn det vi bruker på ein dag med lite trafikk. Det seier sitt om korleis trafikken er her. Det verste er likevel ikkje å vente i kø, men all eksosen ein må puste inn. Mange biler her er eg sikker på at aldri ville blitt godkjent i EU kontroll, blant anna fordi dei slipp ut store mengder svart røyk. Så når vi sitter i kø må vi altså puste inn all denne forureina lufta og ein føler seg nesten uvel når ein kjem heim. Då eg skulle pusse nasen etter heimturen i går var det som kom ut nesten heilt svart. Eg gleder meg med andre ord veldig til å puste inn den friske, norske fjellufta!

Eit overblikk over trafikken på ein vanleg dag - kaos

Men no har eg nesten gløymt å fortelje om det viktigaste! Eg har nemleg vore ein tur i Noreg i dag. Det vil seie at eg har besøkt den norske ambassaden i Ghana for å forhandsstemme til valget. På ambassaden hadde dei eit blad med bilete av det norske kongeparet og eit norsk flagg som stolt flagga i vinden utanfor. Berre å sjå desse små tinga gjorde at eg med eitt følte meg litt heime og mine nasjonalistiske kjensler blussa opp. Eg har høyrd at staden du er født avgjer 70% av di framtidige inntekt. Då eg gjekk frå ambassaden tenkte eg meg sjølv at eg er heldig som er født i Noreg.

Den norske ambassaden, legg merke til flagget <3 

Seinare i dag skal vi på Accra Mall, eit moderne kjøpesenter med kino. Eg skal prøve å finne postkort sånn at eg kan sende nokre helsingar heim, for med relativt få turistar er det vanskeleg å finne slike ting på gata. Viss det er ein stad dei må ha slike ting er det på dette kjøpesenteret, her har eg tildlegare fått kjøpt vestlege produkter som kumjølk og donut. Finn eg ikkje kort her finn eg det sannsynlegvis aldri. Etter postkortjakt har vi planer om å spise pizza og gå på Ghanesisk kino, det kan bli interessant!

Ynskjer dykk alle ein fin tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar