fredag 30. august 2013

God helg

 Ein kald øl og gode vener hjelper på humøret 

Hei igjen!

Beklager at det ikkje blei noko oppdatering i går, men eg trengte ein bloggfri dag. Diare, lite søvn og heimlengsel er ikkje optimale forhold. Heldigvis har eg fine personar rundt meg som lyttar og hjelper meg, det set eg veldig pris på!

Du finn alt du vil ha og meire til på kunstmarknad!

I går vart avgjerdsla rundt valgjukset avklart og det endte med at høgasterett henla saken. Det vil med andre ord seie at dei slepp å gjennomføre eit nytt val og alt held fram som det er. Det var ei stor lettelse for oss, for dersom det skulle vise seg at dei dømte regjeringa for å drive valgjuks hadde det med stor sansynlegheit resultert i store demonstrasjonar og vald. Vi fekk fri frå jobb i går fordi det kunne vere farleg å ferdast i sentrum, så noko positivt kom utav usikkerheita. Eg benytta friheita til å dra på ein såkalla «kunstmarknad» i nærleiken. Der sel dei alt frå smykker, klær, maleri, statuer, - nærmast alt ein kan tenke seg. Eg fann ein del ting eg skal ta med meg heim, og nokre ting eg definitivt ikkje skal ta med meg heim. Biletet under er av tørke slangeskinn frå ein kobra, viss eg hugsar rett. Det er noko som hamnar i den siste kategorien. Etterpå var eg å symde i saman med Ine, som er på utveksling her i Ghana. Det var kjekt å snakke med nokon som er i same situasjon som ein sjølv. Eg synes ho er kjempetøff som skal vere her eit heilt semester, eg for min del synes eg 6 veker held i massevis.


Ekte slangeskinn - skrekkblanda fryd

No ser eg i fram til ei eventyrleg helg på safari. Vi skal dra direkte frå jobb og tek nattbussen til den nordlege delen av Ghana. Bussturen tek omlag 12 timar, om ikkje meir. Det blir ei heftig reise, men eg er sikker på at det er verdt det. Når vi kjem fram skal vi nemleg besøke ein krokodillefarm. Eg har sett bilete frå andre som har vore der, og dei har teke bilete medan dei satt på krokodillen. Så sjansen er stor for at det blir nokre fine bildeoppdateringar neste veke. På søndag skal vi overnatte i jungelen og stå opp grytidleg for å sjå elefantar. Eg har sett dyret på sirkus tidlegare, men aldri ville elefantar i sitt eige territorie. Eg gler meg med andre ord som eit lite barn!

Ynskjer de alle ei herleg helg <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar